Browse By

W co inwestują nasi Czytelnicy?

Inwestycje to sposób na rozwijanie swojej firmy, zyskiwanie przewagi konkurencyjnej oraz pozyskiwanie środków finansowych. Istnieje wiele różnorodnych sposobów inwestowania, postanowiliśmy zapytać naszych Czytelników, jakie są ich metody na inwestowanie.

Tadeusz

Tadeusz (prezes zarządu firmy meblarskiej): osobiście uważam, że inwestycje, które firmie przynoszą największe korzyści to inwestycje w unowocześnienia, dlatego staramy się jak najwięcej inwestować w nowe technologie, nowy sprzęt produkcyjny ale także w systemy informatyczne, które ułatwiają nam pracę. W naszej firmie mamy najnowocześniejszy park technologiczny oraz dedykowane systemy produkcyjne. Wszystko co w jakikolwiek sposób może przyczynić się do zwiększenia wydajności pracy, czy jakości naszych produktów uważam, za doskonałą decyzje inwestycyjną, która przekłada się także na zyski.

Marek

Marek (prezes przedsiębiorstwa produkcyjnego): dla nas najważniejsze jest pozyskiwanie nowych funduszy na rozwijanie firmy, ponieważ działamy na terenie Europy, Ameryki i Azji istotne jest także odpowiednie zabezpieczenie na wypadek zmian cen walut, dlatego jesteśmy ciągle obecni na Forex, dokonujemy inwestycji za pośrednictwem tego narzędzia – www.gurutrader.com/pl/demo. Dzięki wieloletniej obecności na Forex zabezpieczamy firmę przed stratami jakie mogą wywołać nagłe zmiany cen walut, a jednocześnie inwestujemy i pomnażamy nasz kapitał.

Weronika (prezes firmy consultingowej): z naszego punktu widzenia najważniejsi są ludzie, dlatego dużo inwestujemy w kapitał ludzki. Są to nie tylko nasze środki, ale także w dużej mierze środki pochodzące z funduszy unijnych. Rozwijamy wiedzę i umiejętności naszych pracowników, a ich fachowa praca sprawia, że zyskujemy silną pozycję na rynku, mamy coraz większe grono zadowolonych klientów i siłą rzeczy coraz wyższe stawki, a zatem coraz większe zyski.

Weronika

Kinga (właścicielka agencji social media): zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem marketingu w mediach społecznościowych, obecnie na rynku działa wiele takich agencji jak nasza, musieliśmy znaleźć sposób na własną działalność, postanowiliśmy zatem budować przewagę konkurencyjną dzięki naszym produktom, czyli aplikacjom do social media, dają one naszym klientom wiele dodatkowych możliwości, których inne agencje nie oferują. Aby tworzyć takie aplikacje musimy jednak sporo inwestować w B + R, które pozwalają nam tworzyć prototypowe rozwiązania. Nie jest to może najłatwiejsza droga, jest jednak z pewnością satysfakcjonująca i skuteczna.