Browse By

Przestrzeń biurowa – jak znaleźć idealne biuro dla siebie i swoich pracowników?

Przestrzeń biurowa to miejsce, w którym pracownicy Twojej firmy mogą bez przeszkód wykonywać swoje codzienne obowiązki. Budynek ten powinien być odpowiednio duży, wyposażony oraz zlokalizowany w dogodnym miejscu zarówno dla potencjalnych klientów, jak i pracowników biura. Wybór odpowiedniego pomieszczenia, które stanie się biurem i główną siedzibą Twojej firmy, nie należy do najłatwiejszych decyzji jakie przyjdzie Ci podjąć w życiu. Dlatego w poniższym artykule przygotowaliśmy cenne rady i wskazówki, które pomogą Ci podjąć decyzje najlepszą z możliwych!

 

Przestrzeń biurowa – wynajem czy zakup na własność?

Pierwszą i najważniejszą kwestią, którą musisz przemyśleć jest to czy zależy Ci na zakupie wybranej nieruchomości czy wynajmie. Wielu przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć własną działalność gospodarczą, często ma trudności ze znalezieniem niedrogiej i odpowiedniej powierzchni biurowej do wynajęcia lub zakupu. W związku z niedawnym wzrostem cen czynszów wiele firm szuka sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy. Jeśli masz określony budżet, możesz zamiast wynajmować nieruchomość, przyjrzeć się ofertom zakupu na własność. W wielu przypadkach, zwłaszcza gdy dopiero co rozpoczynamy prowadzenie naszej działalności, warto postawić na biuro do wynajęcia w Krakowie. Jest to swego rodzaju ochrona przed niewłaściwą inwestycją, w przypadku gdy nasz biznes nie będzie miał szans na wybicie się spośród konkurencji. Obecnie dostępnych jest wiele ofert wynajmu nieruchomości, takich jak np. biuro do wynajęcia dla firmy prawniczej. Nawet w przypadku wynajmu nieruchomości przeznaczonej na biuro, musimy zwrócić uwagę na kilka bardzo ważnych czynników, które mogą mieć wpływ na podjęcie naszej decyzji.

 

Przestrzeń biurowa – na co zwrócić uwagę poszukując biura do wynajęcia w Krakowie?

Czynniki, o których wspomnieliśmy powyżej to przede wszystkim:

  • Lokalizacja – to najważniejszy z czynników, które odgrywają dużą rolę w podjęciu ostatecznej decyzji. Lokalizacja w przypadku biura do wynajęcia w Krakowie ma wielkie znaczenia zarówno dla pracowników firmy, jak i potencjalnych przyszłych klientów. Biuro do wynajęcia w samym centrum Krakowa, może być idealnym miejscem dla osób, które na co dzień poruszają się komunikacją miejską, ale również dla osób poruszających się rowerem czy bardzo modnymi w ostatnim czasie hulajnogami elektrycznymi. Dodatkowo, warto wybrać miejsce, w którym możliwe będzie skorzystanie z ogólnodostępnego parkingu dla aut osobowych. Atrakcyjna okolica, w której znajduje się biuro naszej firmy, ma również wpływ na postrzeganie naszej marki przez klientów.
  • Miesięczna kwota wynajmu – czynsz oraz opłaty eksploatacyjne, to niezwykle ważna kwestia, która decyduje o tym, czy stać naszą firmę na utrzymanie wybranego obiektu. Choć biuro do wynajęcia w Krakowie, są nieco tańszą opcją niż zakup nieruchomości na własność, to nadal musimy brać pod uwagę miesięczne koszty, które zmuszeni będziemy uiścić w celu możliwości korzystania z powierzchni biurowej.