Browse By

Reklama firmy- czy okaże się przydatna?

Wielu przedsiębiorców wcale nie trzeba przekonywać o tym, że profesjonalnie zaprojektowana kampania reklamowa może ich firmie przynieść naprawdę spore korzyści. Inni nie do końca są jednak o tym przekonani patrząc na taką reklamę przez pryzmat kosztów i nie widząc z niej ewentualnych korzyści. Tymczasem, aby faktycznie przekonać się o tym, czy reklama w biznesie jest potrzebna, trzeba wybrać taką formę reklamy, która będzie dopasowana do potrzeb przedsiębiorstwa i której efektywność będzie łatwa do zmierzenia. Takie kampanie projektuje i wciela w życie Brandbay– krakowska agencja ze sporym doświadczeniem, której jednym z flagowych produktów jest chociażby pozycjonowanie strony.

Co można zyskać dzięki reklamie?

Na pewno warto od razu wymienić największe korzyści, jakie wiążą się z wprowadzeniem kampanii reklamowej dla firmy. Taką korzyścią jest zwiększenie zainteresowania firmą ze strony jej odbiorców. Pozycjonowanie strony pozwala podnieść pozycje strony w wyszukiwarce do top 10 wyników wyszukiwania na naprawdę bardzo popularne wśród użytkowników słowa kluczowe. Tym samym więcej osób może wejść na stronę i zaznajomić się z ofertą, a może nawet sprawdzić dane kontaktowe firmy czy też złożyć zamówienie. Tym samym efektywna reklama przekłada się na sprzedaż, a sensowność kampanii możemy zmierzyć obliczając wskaźnik zwrotu inwestycji w reklamę. Co ważne, taka reklama jak pozycjonowanie jest dedykowana nie tylko dużym firmom, które chciałyby się reklamować w całym kraju. Istnieje bowiem również możliwość zaprojektowania kampanii o zasięgu lokalnym, która pozwoli wypromować biznesy o charakterze stacjonarnym lub też usługi świadczone na określonym obszarze.

Jakie formy reklamy warto wziąć pod uwagę?

W ramach marketingu internetowego, jedną z najpopularniejszych kampanii jest właśnie pozycjonowanie strony w sieci- można je wykonywać jako kampanię eksportową na dowolny kraj, może to być kampania ogólnopolska, ale też może to być kampania o zasięgu lokalnym. Alternatywę stanowią różnego rodzaju kampanie linków sponsorowanych, do których możemy zaliczyć reklamy wideo czy reklamy banerowe w ramach Google Ads. Jeszcze jedną, bardzo ciekawą opcją są kampanie w mediach społecznościowych, a więc na przykład na portalu Facebook lub Instagram. Warto sprawdzić, czym charakteryzują się te reklamy i zastanowić się, jaki efekt chcielibyśmy uzyskać poprzez wdrożenie takiej reklamy. Zawsze można też poradzić się specjalisty z danej agencji odnośnie tego, jaka reklama będzie najlepiej dopasowana do potrzeb danej firmy.